راه بلد - مشاوره خرید بهترین اجناس

راهنمایی خرید بهترین اجناس فقط با راه بلد آسونه

راه بلد - مشاوره خرید بهترین اجناس

راهنمایی خرید بهترین اجناس فقط با راه بلد آسونه

اسپری آتش خاموش کن جیبی | ساده و پر کاربرد

       همیشه نگرانی از آتش گرفتن وسایل خانه یا خودرو جز نگرانی های ما بوده. در عصری زندگی می کنیم که بیشتر وسایل به صورت برقی هست و خطر آتش سوزی بیشتر از قبل احساس میشه، برای همین بعضی افراد برای ایمنی از آتش گرفتن خانه ی خود، کپسول های اطفا حریق در خانه خود نصب می کنند تا از خطر احتمالی در امان باشند. اما استفاده از کپسول های اطفا حریق هم به دلیل بزرگی و هم به دلیل سیستم اهرمی کار سختی هست، برای همین امروز یک پیشنهاد عالی برای شما دارم تا با یک اسپری کوچک هم خیالمان راحت باشد.

  
اسپری آتش خاموش کن چیست ؟

اسپری آتش خاموش کن یک وسیله افشانه ای است که حاوی مواد خاموش کننده آتش هست، به دلیل راحتی استفاده از این وسایل  یک انتخاب هوشمندانه برای آشپزخانه ها می باشد تا خانم های خانه دار به راحتی در مواقع خطر آتش سوزی از آن استفاده کنند.




وجود یک وسیله ی اطفا حریق برای هر خانه ای واجب هست، چون حادثه هیچ وقت خبر نمی کند پس بهتر هست که همیشه با وجود این وسایل خیالمان را از خطرات احتمالی آسوده کنیم. 


کپسول های بزرگی که در بازار وجود دارند با توجه به اینکه با استفاده از آن حجم زیادی از کف آتش خاموش کن در محیط پخش میکنه به درد آتش سوزی های کوچک نمیخوره برای همین همیشه تقریبا بدون استفاده در خانه ها می مانند. 



طریقه استفاده

بسیار ساده می باشد مانند یک اسپری خوشبو کننده بدن کافی هست قسمت بالایی اسپری رو به سمت آتش به آرامی فشار بدیم تا در سریع ترین زمان ممکن آتش خاموش شود. 


مزیت اسپری آتش خاموش کن

  • کوچک و قابل حمل
  • کثیف کاری ندارد
  • سریع تر
  • بی خطر


    پیشنهاد
          اسپری های مختلفی توی بازار هستند ، ولی به نظر من این اسپری بهترین نوع بازار هست با توجه به اینکه توی دیجی کالا تخفیف خوبی هم خورده. لینک دیجی کالا این اسپری هم برای بچه هایی که خواسته بودن در پایین همین متن گذاشتم...

     اسپری آتش خاموش کن مخصوص در دیجی کالا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد