راه بلد - مشاوره خرید بهترین اجناس

راهنمایی خرید بهترین اجناس فقط با راه بلد آسونه

راه بلد - مشاوره خرید بهترین اجناس

راهنمایی خرید بهترین اجناس فقط با راه بلد آسونه

بخاری جیبی یک پیشنهاد عالی و ارزان برای پاییز و زمستان

  امروز یک پیشنهاد عالی و شگفت انگیز براتون دارم. اگر شما هم مثل من توی پاییز و زمستون خیلی سردتون میشه و پوشیدن لباس زیاد هم تاثیری براتون نداره. بهتون پیشنهاد میکنم یه بخاری جیبی باحال برای خودتون داشته باشید که هرجا می روید همراهتون باشه. و توی جیب شلوار یا مانتو و کت خودتون یه بخاری با گرمای لذتبخش داشته باشید.


بخاری جیبی چیست؟

بخاری جیبی در شکل امروزی خود قابل‌استفاده در جیب کاپشن، کوله‌پشتی، کیسه‌خواب با گرمایی مطمئن و ایمن است و برای هرگونه طبیعت‌گردی یا استفاده در فضای آزاد مناسب و در برخی موارد ضروری است.






گرمای بخاری جیبی چقدر است؟

بخاری جیبی  میتواند وقتی که در جیب کاپشن شما قرار دارد دستان شما رو گرم کند. و یا در کیسه خواب باشد و گرمای آن به مدت 6 الی 12 ساعت ادامه داشته باشد.

نتیجه گیری 

در کل با توجه به اینکه قیمتش ارزونه و کار راه بنداز هست ،  واقعا میارزه خریدش . دیگه باید با کیسه های آب گرم خداحافظی کنیم که یه ساعته خنک میشدن. این بخاری ها قشنگ دیگه خیالمون رو راحت میکنن که کل روز گرمِ گرم هستیم.


فیلم روش کار با بخاری رو هم براتون گذاشتم. جهت دیدن اینجا کلیک کنید.

اگر دوست دارید که یه دونه از این بخاری های جالب داشته باشید. بهتون پیشنهاد میکنم از دیجی کالا خرید کنید که خیالتون راحت باشه جنس اصل بهتون میدن و 7 روز هم ضمانت بازگشت کالا داره. می تونید با کلیک کردن روی لینک زیر وارد صفحه این بخاری توی دیجی کالا بشید.
بخاری جیبی در دیجی کالا 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد