راه بلد - مشاوره خرید بهترین اجناس

راهنمایی خرید بهترین اجناس فقط با راه بلد آسونه

راه بلد - مشاوره خرید بهترین اجناس

راهنمایی خرید بهترین اجناس فقط با راه بلد آسونه

درمانی قطعی تیرگی پوست صورت | روشی ارزان و سریع

اگر پوست صورتتان تیره شده و از این موضوع ناراحت هستید و دوست دارید که پوست خود را شفاف و روشن تر کنید پیشنهاد می کنم این مطلب رو دنبال کنید تا در انتهای همین متن شاهد معجزه باشید.


خب سریع بدون مقدمه می رویم سراغ اصل مطلب .



 

 


علل تیرگی پوست


قبل از هر چیز باید درباره ساختار پوست صحبت کنیم تا ببینیم روشی که میخوایم توضیح بدیم براتون قابل درک باشه. پوست انسان از یکسری سلول ها تشکیل شده با توجه به اینکه عمر سلول ها محدود هست سلول ها به صورت مرتب می میرند و جای خودشون رو به سلول های جدید می دهند. 



خب این مرگ سلول ها باعث میشه در طول مدت زمان برای مثال 30 روز، یک لایه نازک از سلول های مرده روی صورت تشکیل بشه. که با توحه به اینکه این سلول ها فعالیت زیستی ندارن باعث ایجاد یک لایه تیره روی صورت بشه. در حالی که سلول های جدید در زیر این لایه پنهان شدند.


روش درمان


برای اینکه این تیرگی پوست رو درمان کنیم کافی هست که این لایه های قدیمی و به اصطلاح سلول های مرده پوست رو از سطح صورت خودمون پاک کنیم تا سلول های جدید و زیبا در صورت ما نمایان بشوند.



خب شاید تا اینجا روش های سنتی وجود داشت که بیشتر ما هم از اون استفاده کردیم. مانند استفاده از سفید آب، لیف و از این موارد. اما دقت کنید با توجه به اینکه خود این موارد به صورت غیر استاندارد  هستند باعث میشه به سطح سالم و سلول های زنده پوست آسیب برسه و حتی کار رو بد تر کنه. قرمزی صورت هم بعد از استفاده از این موارد به خاطر همین بود که به سلول های سالم آسیب می رسید.



راه حلِ حذف سلول های مرده و تیره از سطح صورت

برای حذف اصولی این لایه تیره از سطح صورتتون کافیه این 4 قدم رو انجام بدید. بعد از اون شاهد معجزه باشید :



قدم اول : 

استفاده از بخور آب گرم : 



کافیه به مدت 5 دقیقه به صورتتون بخور آب گرم بدید، برای انجام این کار یک ظرف حاوی آب جوش و یک حوله کافیه. 5 دقیقه بخور بدید.



این کار باعث میشه. منافذ پوست شما باز بشه تا راه برای تخلیه سلول های مرده و جدا شدنشون بدون دردسر فراهم بشه. 




قدم دوم:

استفاده از اسکراب صورت به همراه یک برس 

شاید تا به حال این اسم به گوشتون نخورده باشه. اسکراب یک ماده هست که در اون شن مخصوص و مواد لایه بردار وجود داره . که حکم یک لایه بردار حرفه ای رو بازی می کنه. اگر اسکراب مخصوص و برس صورت ندارید ما در انتهای همین پست روش تهییه اون رو قرار دادیم که خیلی ارزون هست.





اسکراب رو به تمام قسمت های صورت خودتون بمالید و حالا برس مخصوص رو به مدت 2 دقیقه به صورت دایره ای روی صورتتون آروم حرکت بدید.
بعد از پایان 2 دقیقه، صورتتون رو با آب ولرم آروم شست و شو بدید ولی بعد از شست و شو صورتتون رو با حوله خشک نکنید و اجازه بدید به صورت عادی خشک بشه.


قدم سوم:
آبرسانی با پوست خیار




بعد از گذشت 10 دقیقه از شست و شو و خشک شدن صورتتون. الان منافظ پوست شما باز هستند، بهترین زمان ممکن برای آبرسانی به پوست شما هست. چون منافظ باز هستند . برای آبرسانی کافی هست چند تکه پوست خیار رو در صورتتون قرار بدید و 5 دقیقه اجازه بدید روی صورتتون بمونه.



قدم چهارم:

میوه

بعد از استفاده پوست خیار در صورت شما. الان سلول های تازه و جدید در پوستتون نمایان می شوند. برای تقویت این سلول های جدید کافی هست به مدت یک هفته میوه جات و شیر با مقدار مناسب مصرف کنید تا طراوات پوستتون بیشتر از قبل بشه.



بعد از 10 روز شما معجزه رو به چشمتون می بینید.



برای دوستانی که می خوان اسکراب و برس مخصوص رو تهیه کنند پیشنهاد میکنم از لینک زیر دیجی کالا که براتون قرار دادم بخرید. هزینه ای هم نداره ، بچه ها از این اسکراب استفاده کردن و راضی بودن.

خرید اسکراب صورت از دیجی کالا


خرید برس مخصوص صورت از دیجی کالا


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد